בי היפ שיווק רשתי לעומת שיטת הפירמידה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הקדמה מביאה את השיווק הרשתי אל קדמת הבמה. בי היפ הם גוף שמבין ואף מייצר לא מעט הצלחות בזכות שיטת השיווק הרשתי ולא, זו לא שיטת הפירמידה ואולי זו הסיבה שהתכנסו כאן בכדי לדבר על הדברים מקרוב. השיווק הזה הינו שיווק רב שכבתי, זה נכון, אולי רק בזה הוא דומה לשיטת הפירמידה אבל שונה ממנה בכל השאר. שיטה זו קיימת מזה שישים שנה ואותה והומצאה כבר על ידי האמריקאים. אף אחד לא באמת ציפה כי התחום הזה ישגשג למקום הגבוה ביותר ומכאן, מבינים כי עם עובדות אי אפשר להתווכח. נכון להיום העולם מדבר על פלח שוק גדול ביותר המהווה חצי מכלל המכירות! כן, זה אכן מצליח, אם תשאלו את בי היפ מה ההבדל בין זה לבין פירמידה, יש לא מעט לדבר על כך. היקף עצום, כך שהאוכלוסייה העולמית כיום מעורב בשיווק הרשתי יותר ויותר. 

שיווק רשתי או פירמידה? ההבדלים 

יש לא מעט אי הבנות בין השיטה הזו לבין שיטת הפירמידה, לעיתים הבורות הזו מונעת מאנשים להתקדם בחיים ולעשות את מה שהחברים שלהם כבר הצליחו בחצי מהזמן. לרוב, אנשים שנתקלים במידע אודות השיווק הרשתי מערבבים אותו עם הפירמידה, נרתעים ומשאירים את החלום שלהם מאחור. אז מה אפשר לעשות? להבין מראש מה ההבדל בין שיווק רשתי לפירמידה ויש הבדל! הדבר המשותף היחיד בין שתי השיטות קשור בדרישה להצטרפות עוד אנשים למערך. בכדי להבין את ההבדלים, חשוב לדעת, שיווק רשתי באמצעות בי היפ לצורך העניין הינו שיווק המבוסס על רשת מפיצים עצמאיים שמשווקים מוצרים חיים. שלא כמו בפירמידה, שם למעשה השיטה אינה מושתת על מכירת מוצרים אלא על גיוס כמה שיותר אנשים- דבר שלא תמיד מתקבל אמין בעליל.

שיווק רשתי זה לא פירמידה 

בי היפ מציעים לכם שיווק רשתי באמצעות מוצרים של חברה מסוימת וזאת תמורת רווחים ממכירה ישירה. העמלות המתקבלות נובעות גם ממכירה של תתי מפיצים שצרפתם לחברה. אתם- המפיצים למעשה, מרוויחים עמלות גם מאנשים שצרפו אלו שצרפתם בעצמכם וכד'. הפעילות והמכירה מתבצעים דרך מדיה, פרסום, אינטרנט או אפילו ישירות. השוני העיקרי הוא שאין חברת בי היפ והעוסקות בשיווק רשתי נשענות רק על הבאת מפיצים אלא על מכירה. כמו כן, בשיווק הרשתי לא תתקלו בעלות של הצטרפות- שלא כמו בפירמידה ששם יש עלות כניסה.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן